onsdag den 14. september 2011

'Tillykke med de 13 år - her har du en zebra'.

Luna bli'r 13 idag. 13!!! 'Hej, jeg hedder Trine - jeg er mor til en teen'. Nå, man vænner sig nok til det.... Luna har længe fablet om zebrastribede bukser, så hun kunne jo passende få en slagtet zebra med gul piping i fødselsdagsgave. Igen et par syet efter Onion nr. 4026. Stoffet er bomuldssatin med en smule stretch fra Stof2000. Om jeg synes om dem - tja, de er i hvert tilfælde stribede.....og Luna elsker dem.

Nu vil vi ud og ha' varm kakao og boller....og senere står den på pizza. Smells like Teenspirit!!


12 kommentarer:

  1. Orhh, de er fede!! Jeg er 25, men de går rent ind i hjertet på mig :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes også de er gennemført fantastiske! Jeg har længe ledt efter sådan en model - syer du sådan nogen på bestilling? :)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med din smukke datter - og bukserne er skønne til HENDE!
    Hmmm ja teenager, det er jo helt vildt og en periode af ens liv som er særpræget! Jeg vil gerne kastes tilbage dertil!

    SvarSlet
  4. Tillykke med hende - jamen, de er da seje:-)

    SvarSlet
  5. Ej hvor er de fede. Det var vel nok en dejlig fødselsdagsgave :o)

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med Luna...:)
    OG sikke en fed gave hendes mor har givet hende!! De er da vildt lækre på sådan en teen..;)
    Håber I havde en fortsat dejlig dag..
    KH Anne

    SvarSlet
  7. Tillykke med din indtrædend i teen-mødrenes rækker Trine (og tillykke med Luna selvfølgelig) Wauw nogle fede zebrastriber!
    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
  8. nok er jeg mor til 4 - men jeg ville skisme gerne eje sån et par!!!! måske jeg er lidt en funky mama?;-)

    SvarSlet
  9. Tillykke med din teenager!!
    Jeg syns da bukserne er rigtig fede til hende:)

    SvarSlet
  10. Jeg er nok ikke lige til dyreprint, men Teenagere skal jo have noget for sig selv!! Og hun ser da utrolig sød ud i dem. Og man vænner sig langsomt til at være teenage mor... Selv om det jo er en lidt blandet fornøjelse

    SvarSlet
  11. Åhh hvor er de lækre og ser bare hamrende seje ud! Fås mønstret i voksen størrelse? Har en hel masse ruller stof som jeg ikke ved hvad jeg skal bruge, og det kunne jo være et par af dem her!! :-D Tak for inspiration! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Silja. Mønstret fåes kun i voksenstr;-)

      Slet