søndag den 8. november 2009

Vandre-gaver....

Jeg var hurtig som en Ninja, da Christina inviterede til gaveleg...nu går jeg spændt og venter på at en Rappedikke-gave finder vej til mig  - oh jubel....det er ikke noget bedre end at få gaver - det skulle da lige være at gi' dem selv...for, sådan er denne herlige leg jo. Så, de 3 første, der ligger en lille hilsen til dette indlæg, vil i nær fremtid (indenfor de næste små 14 dage forståes) modtage en hjemme-kreation herfra.

Håber I vil lege med..

kh

Trine

10 kommentarer:

  1. Hej Trine
    vi har mødtes på SB, men jeg er nu blevet lit mere modig....er nu i Blogland. jeg er skam fast læser!
    og har endda min egen lille blog.http://mostermette.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. YAY, jeg er ude tids nok til at være med! Jeg vil rigtig gerne være i den anden ende af en lille overraskelse fra dig ;o)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  3. Hyggeligt at 'se' dig her også, Mette - du er den første gavemodtager..

    Og sødeste Ulla - du er sørme også med...tak fordi I gider lege med...

    kram

    SvarSlet
  4. WEEEEE, jubler. jeg må rose dig for dine fine ting, hvilket jeg nok har sagt et par gang!

    SvarSlet
  5. juhuuu jeg nåede det, jeg vil meget gerne være med, hvis jeg må...
    kh kirsten

    SvarSlet
  6. Hej bloggerkvinder

    Da jeg er ny blogger tillader jeg mig mu, hvor de første tre kommentarer er kommet her at reklamere lidt for gaver-på-vandringslegen, som jeg også er med. Har netop modtaget en skøn gave fra Rakel, og så er det jo min tur til at udlove inden længe, så til jer, der evt kikker forgæves forbi her, så er der altså snart mulighed for at lege med hos mig...

    Håber, det er ok, jeg skriver her, og at jeg ikke bryder en uskreven blogverden-regel, jeg ikke har hørt om... :-)

    Hilsen Helle

    Hilsen Helle

    SvarSlet
  7. Jow jow, Kirsten - du er bestemt også med...

    kram

    SvarSlet
  8. cool, lyder skønt. ihhh hvor jeg glæder mig. hvis jeg har forstået det ret, så er betingelsen for at være med at man selv laver 3 nye gaver til de første tre der kommenterer ens indlæg, ikke sandt????
    jeg kender ikke alle spilleregler i dette kæmpe univers- som røver en masse tid og samtidig fylder en med masser af gode ideer (som man næsten ikke har tid til at udføre i det virkelige liv, fordi man lige skal tjekke en side mere....)
    ønsker dig en skøn dag,
    kh kirsten

    SvarSlet
  9. I er ikke glemt, søde piger - men jeg mangler liiiiiige det sidste til gaverne...

    kh

    SvarSlet
  10. Så er Jeres vandre-gaver langt om længe færdige....I kan se resultatet i et nyt indlæg....så mangler jeg bare Jeres adresser.

    kh
    Trine

    SvarSlet