onsdag den 11. november 2009

Little Miss Wilma....

I present to  you:

Mit yngste skud på stammen...i ny fin kjole (magen til den, der udloddes i min giveaway). Wilma, Wilma - min puttemus, min guldklump, min lille prinsesse...sidste betegnelse er i hvert tilfælde hvad jeg ynder at bilde mig ind...virkeligheden er en hel anden; med en storebror, der er 14 mdr. ældre end hende selv, samt endnu en storebror - 3 år ældre...ja, så er det nok så som så med prinsesseinspirationen fra den nærmeste familie (og storesøster er 'lissom waaaay over' prinsessealderen). I virkeligheden er Wilma en kloning mellem 'Batteman' og Spiderman - med et twist af Turtle, hvis du spørger hende selv...;-) - men, det kan man jo ikke se på disse billeder, vel...


5 kommentarer:

  1. hvor fantastisk, det gjorde ikke behovet for denne kjole mindre. jamen altså en lækker unge du har dig der...hun er godt nok kær og skøn...
    ønkser jer en skøn dag. krydser fingre, ben, tæer arme, hår osv for at lykkefeen er på min side:)
    kh kirsten

    SvarSlet
  2. hun (og kjolen, ej at forglemme) er da for lækker!!! Og jeg tilslutter mig fluks at nu VIL jeg vinde den kjole!

    SvarSlet
  3. Mums en lækker lækker sag!! Både Wilma og kjolen!
    Håber bestemt også på at vinde i din Give Away :-)
    Mvh Louise

    SvarSlet
  4. Tak for de søde ord om mine kreationer (det være sig barn såvel som kjole...;-)

    kh

    SvarSlet
  5. Å hvor er hun da bare dejlig.

    SvarSlet